تخریب شخصیت سلطان همیشگی پاپ توسط شبکه MANOTO1

فقط همینو کم داشتیم که شبکه ی manoto 1 هم به مایکل توهین کنه! من خودم طرفدار و بیننده ی همیشگی این شبکه بودم. اما دو سه سالی میشه که به خاطر توهین ها و بی احترامی هاش به مایکل, دیگه حاضر نیستم حتی در ازای پول برنامه های این شبکه ی مزخرف رو نگاه کنم. شما هم خواهشا اگر واقعا طرفدار مایکل هستید این شبکه رو تحریم کنید تا بلکه دیگه توهین نکنن. فکر نکنید که فقط توی ویژه برنامه هایی که از مایکل پخش میکنن بهش توهین میشه, نه اصلا اینطور نیست. توی تمامی برنامه های من و تو 1 حد اقل یک بار به مایکل بیچاره توهین شده! حالا منظورم از توهین چیه:

1.توی یکی از قسمتای بفرمایید شام, راوی برنامه یعنی طغرل رسما به مایکل توهین میکنه و بهش میگه بـــ×ـــچــ×ـــه بــ×ـــا×زفریاد (جالب اینجاس که این جناب آقای طغرل خودشون هـ×ــ×ــمــ×ــجــ×ــنــ×ــس بــ×ــا×ز تشریف دارن و عکس خودشون و دوس پسرای مختلفشون رو توی اینستاگرام و فیس و ... میذارن! حالا واسه ما شدن پاک و معصوم!)

2.توی این شبکه چندین بار با لقب توهین آمیز wacko jacko یا جکوی خل و چل از مایکل یاد شده (آره والا! موندم اگه مایکل خدابیامرز به نظر اینا خل بود, توصیف اینا از آدم سالم چیه؟ لابد به یکی مثل بن لادن میگن سالم! خدایا بیماران روانی و حسودان رو شفا بده الهی آمین)

3.بد ترین توهینی که این شبکه به مایکل کرده این بوده که دو تا مستند "زندگی با مایکل جکسون" و "پزشکی قانونی:مرگ سلطان پاپ" که بدترین و مستهجن ترین مستندهایی هستن که تا به حال راجع به مایکل ساخته شده رو توی ششمین سالمرگ مایکل (که همین امسال تابستون بود) پخش کرد

دوستان برای اطمینان از درستی حرفای من میتونید ویدیوی "سیاست های شبکه ی من و تو1 در قبال مایکل جکسون" رو که انجمن حامیان مایکل جکسون توی آپارات و یــ×ــ×ــو×تــ×ــیــ×ــو×ب منتشر کرده ببینید.

 

 


برچسب‌ها: